[ LUGOS ] rocno disablanje daemon-ov

Arso Savanovic arso na e5.ijs.si
Pon Jan 11 14:00:45 CET 1999

> cau,
>
> Na neki 486ki imam se slackware 3.1 :(. Ob bootu se mi avtomatsko nalozijo
> doloceni daemoni, med katerimi sta tudi 2 ki jih prav nic ne rabim. Kako
> jih rocno disablam ? (V setup-u ni te opcije).

Unixi za inicializacijo sistema uporabljajo skripte. Obstajata dve
varianti inicializacije, ki se rahlo razlikujeta: SysV in BSD style.
Mislim, da ju lahko spoznas ze po lokacijah init skript. Pri SysV (RH, Caldera)
so skripte za zaganajnje daemonov v /etc/rc.d/init.d/.  Kateri daemoni
se startajo v posameznem run-levelu pa dolocajao simbolicni linki v
direktorijih /etc/rc.d/rc$RLEVEL.d/

Zdaj pa k problemu. Daemone lahko rocno ustavis z ukazom kill, lahko pa
uporabis
omenjene init skripte, ki omogocajo opciji start in stop. Npr.:
/etc/rc.d/init.d/named.init stop

Ce pa zelis, da se ti daemon ne zazene ob boot-u pa preprosto odstranis
simoblicni link, ki pozene daemona v tvojem run-levelu.

Za BSD style incializacijo velja podobno, poiskati moras le ustrezne
direktorije in skripte (/etc/init.d/, ce se prav spomnim ?)

LP,

arso

Dodatne informacije o seznamu Starilist