[ LUGOS ] cmyk->rgb

Ales Casar casar na uni-mb.si
Tor Jan 5 12:24:06 CET 1999

On Tue, 5 Jan 1999, Matjaz Terpin wrote:

> =A9e eno grafi=E8no obarvano vpra=B9anje: kako lahko v Gimpu "vpi=B9em" b=
arvo,
> za katero imam CMYK parametre? Ko klikne=B9 na barvo v toolboxu, ti
> ponudi RGB vrednosti...
> Popolnoma zadovoljen bom, =E8e mi kdo lahko sporo=E8i formule, po katerih=
 iz
> CMYK separacije dobi=B9 RGB.

Kako to naredis v GIMPu ne vem, pa formule tudi ne. Ampak zraven tk-ja
pride en demo programcek za editiranje barv - tcolor. Pri meni je na
/usr/local/lib/tk8.0/demos/tcolor ali /usr/lib/tk8.0/demos/tcolor. Tam
lahko izberes nacin CMY, nastavis svojo barvo, preklopis v RGB in poberes
vrednosti. Morda ti bo kaj pomagalo...

Ales

--=20
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si
University of Maribor       | DECnet:   RCUM::ALES
SLOVENIA                    | WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/

Dodatne informacije o seznamu Starilist