[ LUGOS ] "ISO 9660 not supported in kernel"

Arso Savanovic arso na e5.ijs.si
Pon Jan 4 15:17:18 CET 1999

> Pozdrav,
>
> imam Caldero 1.3. Kot normalen user ne morem mountat CD-ROM pogonov
> ("mount: only root can do that" - kaj je to zaena oslarija?), ko
> poskusim kot root, pravi, da ISO 9660 ni podprt v kernelu. Stvar je
> se bolj smesna, ker je takoj po instalaciji (in anslednjem rebootu)
> mount prav v redu delal.
>
> Situacija meji na komicno: reinstaliral sem cel Linux, in ponovilo
> se je isto, najprej je mount delal, potem pa crknil.
>
> wtf? Oz., lepse povedano, ima kdo resitev ali vsaj diagnozo?
>
> hvala, J

1. problem: Poskusi dodat v /etc/fstab opcijo "user" v vrstici za cdrom

2. problem: Ce ti pravi, da ni podprt v kernelu, se ni treba na novo
instalirat linuxa. Dovolj je ce prevedes kernel in vkljucis podporo za
iso 9660. Ce imas sreco, bo potrebno samo prevesti in instalirati modul
za iso9660. To moznost imas, ce ima tvoj kernel podporo za iso9660 vkljuceno
kot modul. V tem primeru moras imeti v /usr/src/linux/.config datoteki
naslednjo vrstico odkoomentirano:

CONFIG_ISO9660_FS=m

3. Diagnoza? Weird, dude...

LP,