[ LUGOS ] W98-> LINUX+W98

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sob Jan 2 11:12:08 CET 1999

On Fri, 1 Jan 1999, Vlado Brajer wrote:

> Zanima me kako bi se najlažje dalo skonfigurirat mašino da bi delala z W98
> in LINUX....
> Imam dva diska, na enmu mam W98, na drugega pa bi dal RedHat 5.2. Kako naj
> nastavim diske (ker naj bo master, in ker slave). Diska z W98  nebi rad  kaj
> spreminjal, ker po dolgem mučenju W98 končno delujejo zadovoljivo.
>
> Kakšna ideja....

Disk z linuxom na slave, drugace se znajo windowsi protizevat (beri: se ne
bootajo)... Drugo pa se mi zdi da ni nic takega... Pa swap particijo daj
na zacetek diska.. Baje to pomaga... :))

David!
Sometimes we seek for answers we don't get.

Dodatne informacije o seznamu Starilist