[ LUGOS ] No active partition found...

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Sob Jan 30 16:32:44 CET 1999

Instaliral sem RH 5.2 na neko masino, vse je bilo OK, razen mogoce to, da nisem
izbral kreiranja boot diskete. Master boot record sem v redu izbral... Ko pa
sem PCja bootal, pa mi pravi: "No active partition found on HDD".

???

Da nobena od particij ne bi bila oznacena kot bootable? Nemogoce... Znova
disketo notri in sem namesto fdruida izbral fdisk. Pa res ni bila nobena
oznacena kot bootable! Disk je bil quantum 7GB. Oznacil sem kot bootable, pa je
vse slo OK. Lilo se je startal in Linux se je bootal.

A je to kaksen bug? Ali pa sem kaj pozabil izbrati med procesom instalacije?

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676