[ LUGOS ] rocno disablanje daemon-ov

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Jan 11 12:04:10 CET 1999

On Mon, 11 Jan 1999, [iso-8859-2] Miha Tomšič wrote:

> Poglej v /etc/rc.d/rc.* datoteke. Mislim, da se razni deamoni poganjajo v
> rc.S in rc.M. Ne me tepst, ce ni res, ker nimam nobenega Slacka pri roki.

rc.S je ena izmed prvih script, ki se pozene, pretestira diske, nalozi
kerneld vklopi swap in podobno. rc.M se pozene ko gre system v multiuser
mode. Postavi hostname, pozene syslogd/klogd, ldconfig... in se vse ostale
druge skripte...  Poglej si rc.inet1 in rc.inet2. V prvi se dvignejo
kartice, postavijo IPji in podobno, v drugi se pa poganjajo daemoni...

David!
My other operating system was not made by Microsoft!

Dodatne informacije o seznamu Starilist