[ LUGOS ] OPOZORILO: Linux in NTFS (se) ne gresta skupaj.

Rok Papez rok na slo.net
Pon Jan 18 22:28:36 CET 1999

Zivjo Borut.

On Mon, 18 Jan 1999 14:32:27 +0100 (CET), Borut Mrak wrote:

>Torej: pri konfiguriranja pise pri NTFS read-only experimental, pri NTFS
>read-write pa pise EXPERIMENTAL. Noben pameten admin tega ne bi smel
>uporabljati v production mashini.

Res je :).

>kolikor vem, gre branje NTFS brez problema... Pri pisanju pa se zatakne.

Meni se je zatikalo (kernel panic) ze pri branju, zato sem tudi spisal
opozorilo (vedno sem mountal read-only). Mnogokrat so namrec tista
opozorila
cisto odvec oziroma se jih pise brez potrebe (me prav zanima ce bo kdaj

pisalo da NTFS driver ne uporabljas na lastno odgovornost in da ti bo
avtor
povrnil skodo ce bi ti driver usul disk).

best regards,
Rok Papez.

Student at Faculty of Computer and Information Science,
University of Ljubljana, Slovenia.

Dodatne informacije o seznamu Starilist