[ LUGOS ] :)

David Delibasic david.delibasic na guest.arnes.si
Sob Jan 2 10:44:32 CET 1999

Pozdrav ....

imam par vprasanj:
1.) v katerem fajlu se da nastavit sporocilo pred prijavo na masino (ce
se ti kdo telneta)

2.) Se vedno mi ni uspelo v irc-u nastavit barve(ne tak da ko nekdo meni
neki napise barvno da jaz do vidim ... ampak da jaz ko zlaufam irc, da je
ona prva slika farbna, pa ona vrstica odspodi..(T|X script))

3.) mi lahko kdo poslje primer fajla .procmailrc, ki bi vsa sporocila, ki
majo v topicu besedo LUGOS dalo v eno mapo (LUGOS naprimer..)

Za odgovore se vnaprej zahvaljujem....

lp David

Windows 98 supports real multitasking - it can boot and crash
simultaneously