[ LUGOS ] mount-anje iomega zip diska

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Jan 6 07:31:22 CET 1999

Howdy!

On Tue, 5 Jan 1999, Danilo Godec wrote:

> ZIP diski imajo ponavadi ze tovarnisko narejeno particijo, ki pa je
> oznacena kot 4. (se pravi, sda4). To je sicer nenavadno, ni pa nic narobe.
> Prav tako tudi ni narobe, ce uporabis fdisk /dev/sda in si particijo (ali
> particije) nastavis sam.

Ce particije nastavis sam, potem jih ne bos mogel brati na kaksnih ALT-F4
sistemih, ker driverji tam pricakujejo FAT fs na particiji 4.

Moj sistem je taksen: ce imam na ZIPu FAT fs, potem ga pustim na
particiji 4, ce pa naredim ext2 particijo, jo dam na particijo 1.
Torej imam dva ukaza:

mount /dev/hdd4 /dos/zip -t vfat
mount /dev/hdd1 /misc/zip -t ext2

(najbrz je pozoren bralec opazil, da imam interno ATAPI varianto ZIP
enote).

Sicer ne bi kompliciral z razlicnimi mount pointi, ampak za to sta dva
razloga:

1. mountam lahko kot user (user ne more spreminajati tipa fsja)
2. v resnici mi vse skupaj mounta automounter, ki sicer ne zna lociti
   med razlicnimi fsji

Peace!
  Mkx