[ LUGOS ] SWAP

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Tor Jan 5 11:39:18 CET 1999

On Tue, 5 Jan 1999, Arso Savanovic wrote:

> Pravilo palca je: swap=2xRAM.
> Menda pa 2.0.x kerneli uporabljajo samo 128M swap particije, zato je
> nesmiselno delati vecje swap particije. Lahko pa uporabis vec swap
> particij. Or so they say...

Ja, po mojih izkusnjah je takole: na masini s 64M rama swapa ne rabim.
10M ga je, ampak nikoli mi se ni swapal, ker masina ne dela nic
pozresnega. Na masini z 32 rama je 80M swapa, ker tam tece httpd, pa
tudi se nikoli ni bilo vec kot 30M swapa zasedenega.
Na masini kjer se igram (z gimp za malo malico pozres 100M rama, ce
si le malce iznajdljiv) je 24M rama in ena 128M swap particija.

Torej, po moje potrebujes toliko swapa, kolikor ga bos uporabljal.

ps -aux ti izpise koliko kaksna rec zasede in po tem lahko sklepas
koliko bos potreboval. Na primer pine s 4M velikim mailboxom :)
USER       PID %CPU %MEM  SIZE   RSS TTY STAT START   TIME COMMAND
idiot    16680  0.0 17.3  6564  5380  a8 S    Jan  3  0:22 pine

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist