[ LUGOS ] latex, borderji, predloga, obrazec ?)(

iztok.pizorn na guest.arnes.si iztok.pizorn na guest.arnes.si
Sob Jan 30 13:35:38 CET 1999

Pozdrav!

a ima kdo kaksno hitro resitev, kako naj naredim predlogo za latex,
da mi bo avtomatsko razporedil text na list.

npr. je stran a4, zgoraj je glava (naslov vaje, ime, st_vaje), potem pa
body naprej. Rad bi, da bi v latexu potem napisal samo
\documentclass{vaja_fizika}
\naslov_vaje{Merjenje C kondenzatorja}
\ime_haha{iztok pizorn}
latex (predloga mi pa to lepo razporedi na list in zacne pisati pri
npr. 8 cm od zgornjega roba)

torej:
ali je kaksen kratek primer, ce je, kje?
drugace pa, ce mi lahko kdo pa priv-mail svetuje, kako naj to naredim
(pa cetudi to ni ravno template, lahko tudi dolocitev roba in
premikanje po x in y na listu)

hvala.

--
Iztok Pizorn, iztok.pizorn na guest.arnes.si
linux user, RH5.1, AfterStep

Dodatne informacije o seznamu Starilist