[ LUGOS ] Vecnamenska SWAP particija

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Tor Jan 5 11:22:59 CET 1999

On Tue, 5 Jan 1999, Alex Mihicinac wrote:

> Zivjo,
>
> zanima me, ali se je ze kdo ubadal z realizacijo vecnamenske SWAP
> particije;
>
> Primer:
> skreiram novo particijo, recimo 150mb. Le ta bi se avtomaticno
> prilagajala sistemu (ob boot-u sistema), ki bi bil trenutno aktiven, se
> pravi - ko bi na masini bootal Linux, bi doticla particija sluzila kot
> Linux Swap (Id:82), ko pa bi bootal Windows, bi jo uporabil za .swp file.

To pa ni nič novega. Jaz sem to uporabljal skupaj z Win 95 in NT 4.0,
mislim pa da tudi z Win 3.1x, ampak nisem siguren.

Na to temo je napisan en Mini-howto, ki zelo lepo razloži, kako se to
naredi. Sam sem tiste skripte iz howtoo-ja sicer moral malo poenostaviti,
ker niso delale, ampak to je bilo enostavno (kljub zelo malo izkušnjam, ki
sem jih takrat imel).

Najdi tisti howto (mini/Swap-Space), pa bo.

LP!

   Matjaž

BTW: - Ne rabiš Id:82 za swap. Dela s čimerkoli.
     - Linux restavrira DOS-ovo swap particijo med shutdown-om. Če torej
       zmanjka elektrike med delovanjem Linuxa, boš moral najprej zagnati
       Linux, narediti shutdown in šele potem zagnati Wintendo.

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si