[ LUGOS ] Paralelni port in mreza

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Pon Jan 4 14:42:20 CET 1999

On Mon, 4 Jan 1999, David Ipavec wrote:

> Povezal bi 2 rac. v mrezo preko paralelnega porta,
> povezava linux--linux ali linux--windows.
> Mora delovati tudi z windows in podpirati hitre
> paralelne porte (ECP).
> Hitrost prenosa >200 KB/s .
>
> Gledal sem nekal PLIP, samo ne vem ce deluje z windows in nisem nikjer
> zasledil da bi PLIP izkoriscal ECP porte.
NE MORES.
Plip ne izkorisca ECP. Izkorisca pa poseben kabel t.i. Turbo-Plip
PLIP driverja za Windows ni. Obstaja samo star packet driver za DOS in Win311.
Dejanske hitrosti PLIP-a so 30 KBytov na sekundo s tem da ti masino spravi na tla.

So, using PLIP would be incredibly incredibly mindbogglingly dumb idea

Dodatne informacije o seznamu Starilist