[ LUGOS ] opensound

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Pet Jan 22 07:47:13 CET 1999

> cav,
>
> nevem kdo je bil, ampak me je napotil na www.opensound.com po driverje +
> odlicen progy za detektiranje sb. Dela ko urca. A zal je treba za ta
> prelesten izdelek odsteti 20 cene, glasba preneha igrati po 4 urah.
>    Sigurno obstaja nacin kako povecat to igralno dobo. Ce imam kdo kaksne
> zamislice glede tega, je dobrodosel, da jih deli z nami.
Tisti, ki si zelimo dobre driverje za razlicne kartice pod linuxom podpiramo
ljudi, ki take zadeve razvijajo. OSS je dober do Linuxa, vse tiste kartice,
za katere jim ni bilo treba podpisati non-discloseurja prispevajo potem
tudi v kernel.

$20 se meni zdi cisto postena cena, sploh glede na to, da za ta denar lahko
potem 3 leta brezplacno downloadas vse nove verzije in da so driverji
zares solidni in profesionalno napisani.

To je kaj? Deset pirov? Po mojem se splaca.

--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist