[ LUGOS ] Beowulf... paralelno procesiranje...

Bostjan Mercun bostjan.mercun na kiss.uni-lj.si
Tor Jan 26 19:44:14 CET 1999

Zivjo

Doma imam dva racunalnika z linuxom in bi ju rad povezal skupaj, tako da bi oba delala
isto stvar (predvsem za test). Nekaj casa nazaj se je na listi nekaj govorilo o nekem
Beowulf projektu, ki naj bi to omogocal, pa me zanima, kje se da to dobiti. Aja, najprej
me zanima, ce je sploh zastonj?
Pregledal sem beowulfovo stran na internetu in nisem nasel nicesar pametnega. Prvic je vse
v RPM-jih, jaz imam pa slackware; ampak to bi se se dalo urediti (ceprav na strani pise,
da so nekaj casa vse razvijali za slackware). Drugic so pa tam kar eni driverji za mrezo
pa za ne vem kaj se vse, pa ne vem, kaj je treba dol pobrat, da bi lahko racunalnika
povezal skupaj.
Ali mi kdo, ki/ce mu to dela malo razlozi stvari?
Verjetno obstaja se veliko takih programov, tako da ce je kaksen, ki je mogoce bolj
primeren (in na vsak nacin zastonj) se tudi priporocam.

hvala

lp

		Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist