[ LUGOS ] USB

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sob Jan 9 07:58:30 CET 1999

On Fri, 8 Jan 1999, Marko Cuk wrote:

> Kabel, sicer ne 30 meterski, vsekakor pa pravi, dobis v TECH TRADE, 5 metrski
> podaljsek je zagotovo.

Navadni podaljski za monitorje (D-SUB) se ponavadi ne obnesejo najbolje...
:(

> Na podjetju VO-KA imajo 5m , RGB oklopljenega ter 3 metre BNC
> zakljucenega. Uporabljajo monitorje Ilyama 21", ki delujejo na
> 1600x1200 na 75 Hz. Slika je rahlo motna ter ima rahlo, skoraj nevidno
> sencenje.

Sencenje se ponavadi pojavlja zaradi zvitosti kabla, vsaj pri coax kablih.
Kabel morabiti karseda naravnost speljan, ce pa ze kje zavija, pa radij ne
sme biti premajhen.

> Ker pa mislim, da ne rabimo 30 metrov kabla, je pametovanje odvec.

Pocakat se kake pol leta, da standardizirajo digitalni izhod za LCD
monitorje potem pa ne bo vec problemov... :)

David!
If you choke a Smurf, what color does it turn?

Dodatne informacije o seznamu Starilist