[ LUGOS ] Re: your mail

Rok Papez rok na slo.net
Ned Jan 24 13:58:45 CET 1999

Zivjo Borut.

On Sun, 24 Jan 1999 13:32:35 +0100 (CET), Borut Mrak wrote:

>Ne spozname se dosti na DNS, vendar se mi zdi, da vrne non-authoritative,
>ce ima to v cache-u. ce gre query naprej do NS-ja za domeno, ti rece
>authoritative answer.

Problem je v tem, da moj DNS je "authoritive" za domeno, to je
tisti "type master;". Ravno zato sem zacuden zakaj mi jamra
non-authoritive.

Pa tudi me zanima kako naj nastavim (se ?)
"type hint;" za domeno ".", ce je pa ze "type master;".
"type hint;" bom moral nastaviti ko se bom sel IP Masquerading in
bom zelel da mi DNS query ki jih ne pozna posilja naprej.

best regards,
Rok Papez.

Student at Faculty of Computer and Information Science,
University of Ljubljana, Slovenia.

Dodatne informacije o seznamu Starilist