[ LUGOS ] Vecnamenska SWAP particija

Danilo Godec danci na kibla.org
Tor Jan 5 11:11:14 CET 1999

On Tue, 5 Jan 1999, Alex Mihicinac wrote:

> zanima me, ali se je ze kdo ubadal z realizacijo vecnamenske SWAP
> particije;
>
> Primer:
> skreiram novo particijo, recimo 150mb. Le ta bi se avtomaticno
> prilagajala sistemu (ob boot-u sistema), ki bi bil trenutno aktiven, se
> pravi - ko bi na masini bootal Linux, bi doticla particija sluzila kot
> Linux Swap (Id:82), ko pa bi bootal Windows, bi jo uporabil za .swp file.

Stvar je dokaj preprosta, saj lahko linux za swap uporabi bilokatero
particijo (NI nujno, da je itp 82!) - tudi swap-datoteko na FAT particiji
bi lahko uporabil :) . Tako pac naredis novo particijo, ki jo ob bootu
linuxa moras z mkswap in swapon aktivirati, ob shutdownu pa deaktivirati
in sformatirati na FAT (mkdosfs). Za vse, kar moras o mkswap in swapon
vedeti, pa si poglej ustrezne man stvari.

V Wintendu pa itak samo nastavis virtual mem. na to particijo oz. 'disk
letter'.

Ce imas Win3.x in zelis uporabiti 'permanent swap file' je postopek malo
bolj zapleten, opisan pa je tu:

ftp://sunsite.unc.edu/pub/Linux/docs/HOWTO/unmaintained/mini/Swap-Space

     D.

Dodatne informacije o seznamu Starilist