[ LUGOS ] Samba, Linux in Win95 (98/NT)

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Sre Jan 20 09:45:47 CET 1999

On Wed, 20 Jan 1999 kaucic na zav-mb.si wrote:

> Zdravo,
>
> meni še vedno ni čisto jasno nekaj svari glede Sambe.
>
> Kaj hočem narediti. Imam dva računalnika (Win 98 (sorry jih pač
> potrebujem), ter Linux).
> Želim si da bi lahko z Win98 dostopal do Linux diskovja, Linuxi pa bi lahko
> dostopali do Win98
> tiskalnika in mogoče še do kakšnega diska.
To, da potrebujes win98 mi je jasno. Veliko ljudi jih.
Na win98 masini nastimej workgroup in ime masine in
enablaj file in printer sharing.

Na linux masini imas /etc/smb.conf.
Laufat morata smbd in nmbd.

V smb.conf vpises tako nekako:

[global]
workgroup = WORKGROUP  # isti kot na windows kutiji

[foo]
 path = /prvi_sharan_dir
 public = true
 writable = true

[bar]
 path = /en_drug_share
 public = false
 writable = false

Imas se ogromno opcij (man smb.conf).

Ce hoces v Linuxu videt win98 diske, je za to smbmount,
ki je u bistvu frontend za mount in se ga tako tudi uporablja.

> Lepo prosim, če mi lahko kdo, ki je to že naredil, pošlje njegove
> nastavitvene datoteke.
> Predvsem pa mi ni jasno, kako naj nastavim Win98, da se bodo povezali na
> Linux (preko Network Neighborhood).
Ce to ne dela, je ponavadi razlog v razlicnih workgroupih
(pod win98 in sambo mora biti enak), ali pa imas instaliran
anti-nuke patch za win98 ki disabla microsoft networking
cez tcp/ip. Ne priporocam da se ubadas z ipx zaradi takih
neumnosti.

						Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist