[ LUGOS ] XDM, KDM, KDE...

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Čet Jan 7 11:55:34 CET 1999

David Klasinc wrote:

> Banzai!
>
>  Hm, ob bootu se mi starta KDM in potem delam v KDEju... Kako naj
> prepricam Xe da preberejo .Xresources al xresources samo da mi prebereje
> to resource... In ne pa ne...

X(k)dm ob uspesnem loginu pozene skripto Xsession (ce ni v xdm-config
drugace definirana), v kateri se obicajno poleg sistemskih nalozijo tudi
uporabniski resourci (.Xresources). Ce se pri tebi ne, jih lahko sam
nalozis z uporabo ukaza xrdb, ki ga lahko postavis v svoj .xsession (oz.
karkoli ze tvoj sistem pozene ob prijavi, poglej v Xsession), lahko pa
tudi enostavno naredis v Autostart folderju en kdelnk, v katerem pozenes
prej omenjeni xrdb in tako rocno nalozis resource ob zagonu KDE.

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist