[ LUGOS ] ETHERNET

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Pet Jan 15 17:29:01 CET 1999

On Fri, 15 Jan 1999, David Delibasic wrote:

> Pozdrav!!!
>
> Imam mrezo z priblizno 20 masinami.....pa me zanima, kaki bi konfigurirral
> Linux masino...da bi mi nasla mrezno kartivo (Compex NE 2000
> Compatible)

V jedru imaš pod "Network devices" tudi "PCI NE200 clones". To je to.

> ...pol pa kak bi lahko nastavil da bi lahko prisel do fajlov
> drugih masin ki laufajo vinse 98....

V jedro vključi podporo za smbfs, potem pa rabiš še smbmount, katerega
pa verjetno že imaš.

Alternativa temu je programček "smbclient", ki ga dobiš zraven sambe.
Malo spominja na ftp.

> pa da bi lahko preho serverja ... ki
> laufa na NT-yih prisel do neta.... (laufa WINGATE).......

?
Ne vem kako delujejo Wingate. Če deluje kot navaden (recimo) HTTP
porxy, potem ni problema. Pač nastaviš Netscape, pa bo.
Saj najbrž delujejo na tem principu. Nastaviš pač browser tako kot
ga nastaviš na Win* mašinah.

Kako pa gre telnet, pop3 in ostalo pa nimam pojma. Mislim da je
brez veze imeti Wingate, ko enkrat spoznaš Linux.

LP!

  Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si