[ LUGOS ] Netscape problems

Iztok Polanic ssdipola na guest.arnes.si
Ned Jan 3 18:19:35 CET 1999

Hy !!!

Ko grem iz Xov v konzolo in potem nazaj se mi vcasih v Netscapeju
zgodi, da mi miska ne deluje vec kot treba. To pomeni, da ko misko
potegnem po netscapu (cez html stran), se pojavi rumeno ozadje, kot da bi
Netscape hotel oznaciti tekst, katerega bi potem skopiral v
clipboard. Se to komu dogaja?

No problem se z lahkoto resi (nekajkrat pritisnes levo in desno tipko
miske), vendar mene zanima zakaj se to sploh dogaja. Je to splet en izmed
bugov? Miska je Microsoftova, window manager je WindowMaker, vendar
podobno se mi je tudi dogajalo pod FVWM2.

Komentarje prosim?
								Pozdrav.

                                          //////
      xxxxxx                             ( o o )
      xx  xx           |           From: Iztok Polanic           |
       xxxx            |  E-mail: Iztok.Polanic1 na guest.arnes.si  |
      xx  xx           |      WWW: http://kotzi.home.ml.org      |
     xx    xx          |            http://www.intering.si       |

Dodatne informacije o seznamu Starilist