[ LUGOS ] c++ problemi s kazalci

Marko Bukovec marko.bukovec na guest.arnes.si
Sre Jan 6 00:55:51 CET 1999

>Ahm, enkrat rezervirano tabelo je prakticno nemogoce povecati. Uporabi
>povezani
>seznam pointerjev na crke. V seznam bos lahko brez problema dodajal, brisal,
>res pa je, da ne bo delovalo tako hitro. Tabela ni prava resitev, vsaj zdi
>se mi
>tako.

Ja ideja prvega programa je bila ta da bi rezerviral spomin za novo tabelo
kazalcev in nato v tej tabeli vsem kazalcem priredil iste vrednosti, tako da bi
kazali na iste crke. Dodaten prostor za novo crko bi rezerviral in nato z
zadnjim kazalcem pokazal ( s prstom :) ) nanjo. Staro tabelo pa bi zbrisal.
Samo zadeva ne dela, tako da sem nabavil v knjiznici neke knjige o c++ in bom
malo drugace zadevo napisal ..

bye de Marko

Dodatne informacije o seznamu Starilist