[ LUGOS ] DISK crash.. TOTAAAAL

Damjan Cvetko damjan.cvetko1 na guest.arnes.si
Sob Jan 30 10:09:04 CET 1999

Folk folk folk... Pliz pliz help!

JEst amam doma eno router LiNUX masino in, ker se je neki cudnga dogajal
(ni hotu depa narest) sem ene parkrat resetiru, pa popravlu zadevo, in ko
je koncno zacel delovat, pika poka BUM!
Disk sel papa.. Ko ga na zacetku poskusa chekat mi butne ven ene 4 strani
cudnih errorjev, se niti ne spomnem katerih..
Torej, ja z mislim, da moram FSCK zalaufat iz kakega drugega medija... Na
nobeni drugi masini nimam LiNUXa zdele, bom pa zdele dubu slack CD...

Torej, kako narest tako disketo, da bo mela vse to gor????
rabm BOOT, pol pa katero ROOT

Pliiiz HELP
/me despret...

(objokani) Zobo