[ LUGOS ] Opravicilo -----> ATI RAGE IIC

Davor Guttierrez Davor.Guttierrez na siol.net
Čet Jan 28 01:09:53 CET 1999

--------------40072C4A2B3038398154117E

Pozdravljeni

Opravicujem se vam ker nisem pri nobenem sporocilu ki se tice ATIjeve
graf. kartice vpisal subjecta. To pa zato ker sem maile posiljal preko
www.lugos.si preko 25 porta na telnetu in nisem vedel kako naj vpisem
subject.

Imam pa se eno vprasanje zakaj mi PINE noce posiljati mailov na
LUGOS-LIST, maile ne dospejo niti na listo niti ne pridejo k meni nazaj,
skratka z njimi ni nic. Ce posiljam maile komu drugemu pa deuje vse v
redu?

Adijo

--
Davor Guttierrez

--------------40072C4A2B3038398154117E

<!doctype html public "-//w3c//dtd html 4.0 transitional//en">
Pozdravljeni
[...]
<pre>--&nbsp;
Davor Guttierrez</pre>

<pre></pre>
&nbsp;

--------------40072C4A2B3038398154117E--

begin:vcard
n:Guttierrez;Davor
tel;fax:++ 386 (0)69 74 561
tel;home:++ 386 (0)69 74 561
x-mozilla-html:TRUE
url:http://www.rcum.uni-mb.si/~uel038r3a
adr:;;Kranjceva 8	;Lendava;;9220;Slovenija
version:2.1
email;internet:guttierrez na usa.net
x-mozilla-cpt:Doom.junkie.net;2
fn:Davor Guttierrez