[ LUGOS ] Ali obstaja...

Miha Tomšič miha.tomsic na ensico.si
Pon Jan 18 10:00:25 CET 1999

	Hojla!

> gimp / xfig - odvisno kaj rabis, gimp ima eno lustkano orodje
> gfig, s katerim se da precej narest, xfig je pa za tehnicne reci
> in matematicno kramo (vsaj kolikor sem si jaz ogledoval).

Ker noben od teh dveh programov ne more ustrezno nadomestit Illustratorja,
je v teku tudi razvoj Killustratorja za KDE. Mislim, da so nekej pri 0.4...

> S sound editorji je kriza :) xwave ni 1% tistega, kar bi clovek
> od sound editorja pricakoval. Res pa je da znam (po sili razmer)
> zdaj v glavnem vse kar zna goldwave napravit s sox.

Hmm... Obstaja eno morje editorjev iz ukazne vrstice. V razvoju pa je tudi
Audiotechque (po domace Atech), ki je del Gnoma.

Obstaja stran "Sound Applications for Linux", ki je polna linkov. Ampak
naslova na pamet ne vem. Bom poslal od doma...

	Bye, Mikka...

Dodatne informacije o seznamu Starilist