[ LUGOS ] KONEC OFF-TOPIC SPOROCIL V LUGOS-LIST!

Marko Samastur markos na elite.org
Pet Jan 15 12:30:36 CET 1999

SHadowX wrote:

> Se opravicujem ce to ni vec dovoljeno.
> Ampak naslednjic vsaj upam da bi kdo obvestil ljudi na listi saj ni bilo cisto
> nic receno, da je od zdaj naprej na listi prepovedano posiljati OFF TOPIC maile.
> Odreagirat se da tudi malo bolj mirno.

OFF TOPIC sporocila so bila vedno prepovedana, le da se doslej sankcije
niso izvajale. Pravila, ki veljajo za tale (in ostale) spiske so na
www.lugos.si. Vkljucujejo pa prakticno vse, kar je potrebno vedeti,
predvsem pa cemu so namenjeni kateri spiski in splosna vodila, ki naj bi
prispevala kvaliteti pogovora.
Preprican sem, da noben ne bo krizan za en prestopek (no, vsaj upam
tako, ker mene vcasih tudi odnese), se pa naj bi kaznovalo vztrajno
ignoriranje pravil (ki so vsake toliko casa poslana tudi na ta seznam).

Lp,

	Marko

P.S: Predlagam, da tole debato zakljucimo (ker je med drugim tudi off
topic) :)

Dodatne informacije o seznamu Starilist