[ LUGOS ] sendmail+pop3

Ernest Zejn ernest na zejn.si
Ned Jan 3 16:49:06 CET 1999

>problem z ipop3d .... uporabljam sendmail 8.8.7,  imam problem s pop3d ...
>sendmail zelo lepo deluje, s pine se da lepo posto posiljat, sprejemat,
>paravtako se da lepo preko smtp posto poslat. ampak, ko hocem posto sprejet
>preko pop3, pa mi javi, da je mailbox prazen.... in to pri vsakem
>uporabniku... ce pogledam posto s pinom, pa lepo vidim posto, ki je
>prisla... kaksna ideja, kaj je narobe ?
>
>redhat 5.2, kernel 2.0.36

    telnetaj se na masino na port 110 (recimo "telnet mail.mojadomena.si
110")
potem pa mora napisati nekaj takega:

+OK QPOP (version 2.3) at mail.mojadomena.si starting.

    no, in potem vpises "user <username>" nato pa se "pass <moje geslo>"
pozor: ce nimas vklopljeno local echo, potem ne vidis, kaj pises!
nato pa "list". Ce vidis svoje e-maile, potem ti pop3d dela in je narobe
nekaj
sklientom. Ce ne pa.... je nekaj narobe pop3d.

                                            lpp,Ernest - The one, who is
thought to be an upgraded Marine
Name: Ernest Zejn ¦ E-mail: ernest na zejn.si ¦ WWW: www.zejn.si
Tel:   +386 41 706-549 ¦ Tel2: +386 64 862-311 ¦ Fax:  +386 64 864-337

Dodatne informacije o seznamu Starilist