[ LUGOS ] sesutje diska

Jernej Zajc jernej na 4u.net
Ned Jan 31 19:29:51 CET 1999

Zivjo,

za zacetek lahko poskusis z NT DiskProbe, ki ga najdes
v Resource Kitu. Ali pa Norton Disk Editor za DOS (samo
za FAT16).

Ce tega noces ali ne rata, to dela firma Kotar
Ziherlova 6 Lj (tel 061 339-444).
Za FATe in NTFS sem ziher, za ext2 pa jih poklici.

Pa nikar ne prepisuj/obnavljaj particijske tabele, kot
sem to pocel jaz :-)

Glede cen: te recovery zadeve niso nikoli bile prav
poceni, koliko placas pa je precej odvisno od tega, kako
v riti so podatki in koliko casa so se matrali z njmi.

Backup rulez! :-)

Jernej