[ LUGOS ] cmyk->rgb

Ales Casar casar na uni-mb.si
Tor Jan 5 22:57:21 CET 1999

On Tue, 5 Jan 1999, Matjaz Terpin wrote:

>=20
> :)
> Ni=E8 hudega. Itak sem prelen, da bi takoj nasko=E8il izvorno kodo ;)

Ce te formule vseeno se vedno zanimajo, se splaca pogledati kaj od tega:

http://mpa.cat.cbpf.br/color_faq.html
http://www.rit.edu/~jam4964/links.html
http://cica.indiana.edu/cica/faq/color_spaces/color.spaces.html

V tem se da najti zelo veliko o barvah, barvnih modelih, pretvorbah med
njimi,... Prav zanimivo.

V slovenscini bi bilo zanimivo branje tudi 11. poglavje knjige Nikola
Guid: Racunalniska grafika. Sploh zadnji razdelek tega poglavja bi si
morala prebrati vecina novodobnih avtorjev html strani...

Ales

--=20
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si
University of Maribor       | DECnet:   RCUM::ALES
SLOVENIA                    | WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/

Dodatne informacije o seznamu Starilist