[ LUGOS ] ISDN kartica z V.90 podporo

Blaz Zupan blaz na gold.amis.net
Tor Jan 19 23:29:41 CET 1999

> Mi lahko kdo priporoci kaksno ISDN kartico ("modem"), ki se zna povezati
> tudi z analognim modemom na drugi strani po protokolu V.90 in seveda dobro
> deluje pod Linuxom? Racunalnik z ISDN kartico bi torej moral delovati kot
> "V.90 server".

US Robotics Courier I-Modem. Izogibaj se Zyxlom, kar se ISDNa tice imajo
cel kup bugov.

> Zelo zazeljeno bi bilo tudi, da se je po vsakem izmed B kanalov primarnega
> ISDN mozno hkrati povezati na dva razlicna analogna modema.

Edina naprava, ki jo poznam, ki to obvlada, je Zyxel OMNI TA-128. Ne
priporocam, zadeva je buggy, ne podpira pa analognih klicev.

Blaz Zupan, blaz na medinet.si, http://home.amis.net/blaz
Medinet d.o.o., Linhartova 21, 2000 Maribor, Slovenia

Dodatne informacije o seznamu Starilist