[ LUGOS ] PS/2 mouse

andy andy na x0.org
Ned Jan 10 19:30:27 CET 1999

> Kako preverim ce osnovna plosca podpira PS/2 misko ?
> Plosca ima konektor PS/2.

Poglej v biosu ce lahko nastavis PS/2
Ponavadi ce naprava ima nek konektor to pomeni da ta stvar deluje,
ceprav se je ze iskazalo drugace
(primer Toshiba 32x CD-ROM ima s/pdif izhod, samo le-ta ni priklopljen
nikamor, ceprav ga omenja povsod, celo v navodilih)

> Kernel (dmesg) ne izpise nicesar podobnega PS/2 in miska ni
> priklopljena (jo nimam) .

Mis ni potrebno da je vklopljena da kernel izpise da ima ps/2 port

> Kernel originalen od RH 5.2 .

Po difoltu mislim da mis ni enablana, tako da moras zagnati modul psaux
ali nekaj takega

> So kaksni problemi s PS/2 pod linux-om. Kupujem novo misko in bi rad
> uporabil PS/2 da sprostim en serijski.

Jaz imam na vseh masinah PS/2 misi in nimam nobenih problemov ne pod
Linux ne pod okni. Fino pa je pri PS/2 to da se ti z nicemer ne tepe.
CUA misi so se mi ze steple z raznimi drugimi porti in zvocnimi
karticami, PS/2 pa deluje kot nor.

Priporocam pa ti logitech mouseman wheel. Jaz jih imam 4, in so vse
non-stop v uporabi, pa nisem imel z nobeno nikoli problemov. Ima 3 knofe
in kolescek.
Nikakor pa ne kupi mikromehke misi ali pa genialne misi! Tisto je creap!

					Andy
E-MAIL: andy na x0.org  URL: http://andy.x0.org  TEL: 301 725 5724  ICQ:
10024539