[ LUGOS ] Backup

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Tor Jan 12 23:42:35 CET 1999

On Tue, 12 Jan 1999, Gregors Miha wrote:

> Folk rabim dober program za cloniranje diskov. Disk na serverju NT-jev mi bo
> kmalu crknu, zato ga rabim presnet na drug disk. Ker progi naj uporabim. Pa sorry
> k se ne navezuje na linux. Hvala.

Saj v bistvu se nanasa na linux :)

Priblizen postopek:

  - recimo da je tvoj umirajoci disk hda
  - priklopi se novi enak disk (recimo na hdc)
  - zazeni linux z diskete ali dveh
  - napisi "dd if=/dev/hda of=/dev/hdc"
  - preklopi novi disk na mesto kjer je bil stari, starega pa
    mimoidocim diskom v poduk z velikim zebljem nabij na zid.

Ce bo nov disk drugacen od prvega, potem naredi enake particije kot
so na starem disku, kar ostane pa porabi za novo particijo. Tu se lahko
tudi malo zaplete, ampak mislim da bi moralo delati. Jaz sem tako kopiral
95, pa je slo. V tem primeru moras seveda kopirati vsako partcijo posebej
(recimo "dd if=/dev/hda1 of=/dev/hda2")

Imam pa tudi nek programcek, ki zna take stvari poceti preko mreze. O tem
pa kaj vec, ko bom napisal vsaj osnovna navodila.

Ce ti uspe, pricakujem porocilo o poteku dela :)

LP!

  Matjaz

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si