[ LUGOS ] Nvidia TNT - STB Velocity 4400

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Jan 5 08:15:04 CET 1999

Howdy!

On Mon, 4 Jan 1999, Miha Tomsic wrote:

> Me pa cudi, da v Debianu in RedHatu manjka prav ModLine, ki ga
> potrebujem. Tako moram kopirati ta ModeeLine iz starega Slackwareja, ki mi
> omogoca, da imam osvezevanje 75Hz. Default, ki ga servira xf86config je
> samo 70Hz, pa se to moram zakomentirati, ker drugace server uporabi to
> vrstico z nizjim osvezevanjem.
>
> Takole potem stvar izgleda...
> #Modeline "1024x768"    75    1024 1048 1184 1328   768  771  777  806 -hsync -vsync
> Modeline "1024x768"    80    1024 1072 1296 1320   768  772  774  803

Ce imas dovolj spodoben monitor (kar novejsi vsi so), potem je 'navijanje'
precej straight-forward. Enostavno povecas dot-clock (ehmmm, sorry Marko,
pozabil sem, kako se to prevaja :-). Ostale cifre lahko kar pustis.
Je pa res, da se lahko v tem primeru slika malo pomakne (levo-desno,
gor-dol). Potem se malo pozabavas z xvidtune, tako da sliko nacentriras in
raztegnes cez cel zaslon. Na koncu pa ne pozabiti nastavitev, ki jih
sproducira xvidtune, se vpisati v konfiguracijsko datoteko.

> Cudi me, da izbor ModeLinov ni bolj pester...

Kolikor ljudi, toliko ModeLinov. Skoraj vsaka kombinacija
(graficna kartica)/(monitor) zahteva svoj ModeLine za isto frekvenco
osvezevanja in isto locljivost. Primer: najprej sem imel eno ATI Mach64
kartico. Potem sem jo zamenjal z Matrox Millennium in je bila slika
zamaknjena, tako da sem moral malo spremeniti timinge.

Peace!
  Mkx