[ LUGOS ] Problemi z DNS

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Pet Jan 1 17:38:37 CET 1999

On Thu, 31 Dec 1998, andy wrote:

> [...]
>                                 86400 )         ; Minimum 24 hours
>         IN      NS      nameserver1.com
>         IN      NS      nameserver2.com
>         IN      A               <ip od masine>
>         IN      HINFO   Pentium133      UNIX
>         IN      MX      100 <ime masine>
>
> localhost       IN      A       127.0.0.1
>
> masina          IN      A       <ip od masine>
>                 IN      HINFO   Pentium133      UNIX
>                 IN      MX      100     <ime masine>.
>
> www             IN      CNAME   <ime masine>.
> ftp             IN      CNAME   <ime masine>.
> mail            IN      CNAME   <ime masine>.
>
> masina1         IN      A       <ip od masine 1>

Ni mi jasno zakaj imas toliko MX recordov. MX za domeno se da na zacetek
zraven definicije NS-jev. Druge MX-se lahko pobrises. HINFO je neuporaben.
Predlog: pobrisi vse MX-se razen prvega in vse HINFO, povecaj serial # za
1 in restartaj. Deluje ?

> zakaj bi to bilo?
Krivi so pingvini v Ljubljanskem zivalskem vrtu, ker tam ni njihovo mesto.

Dodatne informacije o seznamu Starilist