[ LUGOS ] posiljanje maila

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Tor Jan 12 23:07:55 CET 1999

On Tue, 12 Jan 1999, Anze Vidmar wrote:

> mail imam na Elektri, to je arnes u bistu. Fora je pa v tem. Imam account
> od ABM in Arnes. Sam zato ker je arnes skos zaseden sem non-stop na abm-u.
>
> Zdej se pa pojavi problem... Ce sem connectan na ABM lahko posto komot dol
> pobiram, a posiljat jo ne morem. Ce se connectam na Arnes lahko tudi
> posiljam.
>
> Ko sem se imel RH, sem lahko tudi posiljal ko sem biu connectan cez ABM.
> V cem je fora? A je mozno da zaradi IP-jev v /etc/resolv.conf ?
> Ali lahko v resolv.conf napisem 4 IP-je? Od abma in od arnesa? Za
> [...]

Ti mail posiljas ven cez smart relay (smtp.arnes.si), ki je relay
samo za arnes.si domeno. Ko si na abm, tvoja masina ne spada pod
arnes in zato noce relayat (ker se bojijo spama, kar je edino prav).

Najbolje je, da si sendmail nastavis tako, da mail posilja direktno
tja, kamor je namenjen.

					Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist