[ LUGOS ] qmail

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Pet Jan 8 19:05:34 CET 1999

On Fri, 8 Jan 1999, Gasper Lakota-Jericek 4.l wrote:

> Zivjo,
>
> zanima me kako dopovedati qmail-u, da vso posto, ki se je nabrala v queue
> sprosti (poslje naprej).
> Primer: napisem e-mail ko sem off-line, qmail sporoci defferal in spravi v
>         queue. Kasneje se povezem na 'net in bi zelel to posto spraviti
>         naprej. Kako?
> Baje se za to uporablja serialmail, vendar nisem nasel nobene
> dokumentacije, kjer bi pisalo kako to doticno stvar uporabiti, tako kot bi
> zelel.

Malo bolje poglej na qmailov home page. Nekje tam so navodila, kako
qmail usposobiti za "dial up" delovanje. Najprej naredis en maildir,
kamor gre vsa ne-lokalna posta, potem pa uporabis serialmail, da ti
ta maildir poslje enemu zaresnemu SMTP serverju.
URL-ja trenutno nimam, X-ov z Netscapeom pa trenutno tudi ne, torej
bos moral sam poiskati. V glavnem - navodila SO. Ne bos iskal zastonj.

LP!

   Matjaz

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si