[ LUGOS ] 2.2 is out !

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Tor Jan 26 13:24:42 CET 1999

On Tue, 26 Jan 1999, Borut Mrak wrote:

> OK, tle je success story:
>
> Zdej mi je 2 dni in 12 ur laufal -pre9 brez vsakrsnega problema. Parkrat
> sem imel sicer probleme pri povezavi na arnes, toda problem ni bil na
> mojem koncu.
>
> Zjutraj okrog 7.30 sem snel patch -pre9 -> final (iz ftp.at.kernel.org)
> in mu rekel, naj se skompajla. Zdaj ko sem prisel iz sole je uptime 3 ure
> in par minut. Kot kaze vse dela.
>
> 2.2-pre sem sprobal vse od -pre2 naprej, imel nisem nobenih problemov,
> razen s -pre4, toda to je bilo zato, ker sem narobe kompajlal. Ko sem
> [...]

No, tudi meni 2.2.0 release ze laufa 5 ur :) Na treh masinah skupaj
okoli 10 ur... Nekateri pravijo da X hitreje dela... Poskusil sem z
native s3 virge in XAA pod svga pa nisem opazil. Swapanje je nekako
drugacno, ko masina besno swapa load (pri meni) ne preseze 1.00. Skratka,
super :)

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist