[ LUGOS ] v2.2.0 + ISDN

Bostjan Strumbelj Bostjan.Strumbelj na delo.si
Pet Jan 29 16:46:17 CET 1999

Napisal(a) si:
> Banzai!
>
> Da ne bo vse tako roznato... Ampak isdn4linux 3.0 beta 2 ne delajo
> z novim kernelom... dialmodeauto ni nikjer definiran... which
> sucks...

Jaz sem poskusil s tekoco verzijo ... Tam, kjer se beta 2 ustavi
gre naprej in prevede do konca. Ampak vseeno potem ne dela. Javi
nekaj v stilu "... operation not supported by device". Se poskusam.

> Malo utopicno, ko skompajlas novi kernel, pobrises starega in potem
> isdn ne dela vec... HA! Ni problema, gres in poskusas skompajlat se
> isdn4linux na novo, pa ne gre... shit happens... kako do starega
> kernela?

Mjah, jaz sem se iz podobne situacije naucil, da vedno ohranim vsaj
enega od starejsih kernelov ...

Sistem je RH 5.2 + 1/2 novih patchev in ASUSCOM interni 128k
adapter.

Dodatne informacije o seznamu Starilist