[ LUGOS ] slovenske knjige o Unixu

Roman Maurer roman.maurer na FMF.Uni-Lj.Si
Tor Jan 5 21:39:06 CET 1999

Zdravo!

Zanima me, katere natisnjene knjige o Unixu ali celo
o Linuxu so dostopne v slovenščini?  Na misel mi pridejo
le spodnje tri.

V prevod in priredbo knjige "Linux Installation and Getting
Started Guide" nameravam namreč vključiti tudi te informacije.

- - -

Naslov: Naučite se sami Linux v 24-ih urah
Avtor: Bill Ball, (prevedel Andrej Grauf)
Založnik: Desk, Izola, 1998
ISBN: 961-60002-67-8
Cena: 5000 tolarjev
Opis:
Prevod knjige Teach yourself Linux in 24 hours.
Opis založnika: Knjiga Naučite se sami Linux v 24-ih urah
vam bo pomagala pri delu z Red Hat Linux-om.  Ta opravilno
orientiran vodič vas popelje, korak za korakom, skozi svet
Red Hat Linux-a in vam pomaga, da hitro postanete produktiven
Linux uporabnik.
Naučite se namestiti in nastaviti vaš Linux sistem.  Odkrijte,
kako uporabljati ukaze, urejevati in tiskati tekst ter voditi
uporabnike in skupine na vašem sistemu.  Ta knjiga vsebuje
vse osnove Linux operacijskega sistema, od namestitve do
upravljanja sistema v samo 24-ih kratkih lekcijah.
Kot dodatek sta knjigi priložena dva CD-ROM-a s popolnoma
funkcionalnima kopijama Red Hat Linux 5.1 in Caldera Open Linux
Lite 1.3.

Naslov: UNIX, 2. dopolnjena izdaja
Avtor: Saša Divjak
Založnik: Fakulteta za elektrotehniko in računalništvo, Ljubljana, 1994
ISBN: ??
Cena: ??
Opis:
Priročnik uporabe Unixa na 92 straneh.

Naslov: Programski jezik "C"
Avtorja: Brian Kernighan, Dennis Ritchie
Založnik: Fakulteta za elektrotehniko in računalništvo, Ljubljana, 1990
ISBN: ??
Cena: ??
Prevod knjige The C Programming Language (glejte
stran [ref. na orig. K&R]) na 240 straneh.

- - - -

	Pozdrav,
	  Roman

Dodatne informacije o seznamu Starilist