[ LUGOS ] PS/2 mouse

andy andy na x0.org
Tor Jan 12 22:50:26 CET 1999

> Kaj ji bo konektor, ce ne podpira ps/2?!?!? Hm, najbrz tajvnci niso tolk
> glupi...;>

Jaz imam CD-ROM Toshiba XM-6302B (32x).
Ta skatla ima zadaj konektor za s/pdif (digital output).
http://www.toshiba.com/taecdpd/cdjump.htm

Imam pa tudi Creative Labs Soundblaster Live!, ki je ena izmed prvih
zvocnih kartic z s/pdif in za interni CD-ROM. Ko sem to probal, je bila
svecana tisina, tako da sem zaslutil da je nekaj narobe. Malo sem se
igral z nastavitvami, potem pa sem mojega dobrega starega TEACa vklopil
in stvar je delala. Poklical sem na Toshiba technical support in tam so
mi povedali da stvar ni nikamor vklopljena.
Torej stvar je v navodilih, stvar je na njihovemu homepage, stvar je v
reklami, pa vendar je zgolj konektor in nic zadaj.
Sedaj pa komentar
Ce Japonci lahko zamocijo tako generalno, zakaj Tajvanci ne bi?

			Andy
E-MAIL: andy na x0.org URL: http://andy.x0.org TEL: 301 725 5724 ICQ:
10024539