[ LUGOS ] Debian: pro & contra

Joze Kovacic joze na hamradio.si
Pon Jan 18 07:01:17 CET 1999

>On Mon, 18 Jan 1999, Jernej Zajc wrote:
>
> prvic sem podrobneje pogledal, kaj je to Debian. Filozofija,
> stojeca za distribucijo je zanimiva, zanima pa me, kako se Debian

Hoj

   Ni samo filozofija zanimiva ;) ...stos pa menda ni v tem, kako se
obnese v 'dirkah' z ostalimi distribucijami Linuxa...meni je predvsem
pomemben 'obcutek', ki mi ga daje....

 Recimo, niti en sam trenutek mi ni treba skrbeti, da 'zivim in delam' na
racun kake sotverske poneverbe....ze to je dosti, da ti jamci 'mirno roko'
pred ogledalom za britje :)

 Ce pa 'slucajno' niso vgrajene 'kapljice proti napadu belih slonov', v RH
ali kaki drugi pa so, pa verjetno moti samo tiste, ki jih taki sloni
napadajo...ali pa so 'predvideli' njihov napad...

 Skartka, katera distribucija ti bolj odgovarja, je cisto in v glavnem
osebna zadeva, odvisna od marsicesa....
lp
jk

    Expirience is something you don't get until just after you need it!