[ LUGOS ] mreza

Jernej Horvat zagi na kibla.org
Sob Jan 23 20:49:26 CET 1999

23 Jan 99, @ 13:07 - Boris Benko <lugos-list na lugos.si>

> firmver v kartico. Meni se je zgodilo z kompatibilcem ne2000, da kartica
> nekaj minut je delala, kot je treba, pozneje pa ne vec. Cisto nic. Na
> stikalu pa so se pojavljali fault paketi (80% paketov je bilo defektnih).

Mojih 0.02 SIT:

ko sem ze delujoc Linux (in omrezno kartico v njem) prikljucil na LAN se  mi
je zgodilo da celoten LAN ni vec delal (na HUBu je utripal "fault" in
"collision" :-[ ) . Ocitno kartica ni vedela na kaksno omrezje je priljucena (10
ali 100, full duplex ali ne). "Cold reboot" in dela chip-chop.

---
"...ampak vsaj linux je definitivno genialen dosezek, ki kaze,da ce pride na enega homo sapiensa 15 mio crevoskrgarjev,to nikak
or ni razlog, da se odpovemo evoluciji."- Crt Jakhel 22.4.1998 - LUGOS mail list

---
  >  All the standard disclaimers apply.  <
Get PegasusMail @ http://www.pegasus.usa.com/

Dodatne informacije o seznamu Starilist