[ LUGOS ] Netscape in fonti

andrej trobentar sutka na earthling.net
Ned Jan 31 17:09:07 CET 1999

On Sun, 31 Jan 1999, Branko F. Gracner wrote:

> ta zadeva sigurno deluje ... prepricaj se prvo ce mas res namescne
> iso8559-2 fonte .... oz, ce jih sploh mas napisane v poti v
> /etc/X11/XF86Config ... tam je kr na zacetku razdelek FontPath ... pa mal
> spremen ... pol bo zihr delalo...

xlsfonts *-iso8852-2 mi pokaze da imam instalirane vse latin 2 fonte.Tudi
path v XF86Config imam nastaljen.Sej finta je v tem da sem glede teh latin
2 fontov pod Xi ze spraseval na tej listi, vendar mi jih ni uspelo nikakor
usposobiti.Tudi ce dam pod KDEjem latin2 fonte za prikaz na zaslonu mi
napise "KCharset: Wrong charset!".Fonte sem instaliral po navodilih
Slovenian HOWTO (Primoz Peterlin).

Ne dela pa ne dela >:(

 .andrej.

Dodatne informacije o seznamu Starilist