[ LUGOS ] resizing partitions

Arso Savanovic arso na e5.ijs.si
Tor Jan 5 07:53:43 CET 1999

> Hail
>
> Ali obstaja kaksna moznost, da bi npr. iz hda2 (FAT32) "ukradel" npr. 100Mb
> in jih dodal hda3 (Linux native).
> Oz. ... ce imam npr. 100Mb neizkoriscenega prostora (ne pripada nobeni
> particiji), ali lahko to nekako pridruzim Linux native particiji, brez, da
> bi iz tega naredil novo particijo in jo potem mountal na dvoj direktorij.
>
> Seveda mislim, ce bi se to dalo narediti kako drugace kot pa s Partition
> Magicom (so mi zmanjsal proracun, pa si ga ne morm privosct :)

Jaz sem pri prvi instalaciji Linuxa uporabil program fips ("First Interactive
Partition Splitter"). Zadeva je bila zastonj, delovalo je iz prve, ceprav
sem naletel na neke omejitve zaradi nekih hidden datotek, ki se niso hotele
prestaviti blizje zacetku fat particije (Winsi so se krcevito borili za vsak
byte, op.a.). Ce se prav spomnim, je obstajala tudi moznost restavracije v
primeru tezav. Doslej se nisem imel nobenih problemov.

Kar se tice dodajanja prostora Linux particiji, ne vem ce je to mozno. Vem pa,
da obstaja moznost, da vec particij mountas na en moount point oz. pod en dir.
Isci pod kljucnimi besedami Multiple Devices.

LP,

arso

Dodatne informacije o seznamu Starilist