[ LUGOS ] KDE

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Ned Jan 10 18:09:32 CET 1999

On Sun, 10 Jan 1999, Igor wrote:

> lp,
>

> 1. ali ima kdo scripto za instaliranje KDE
recimo takole:
vse kde (.tar.gz) source pakete das v /usr/local/kde
tar zxvf kdesupport-<version>.tar.gz
cd kdesupport-<version> ; ./configure ; make ; make install ; cd ..
tar zxvf kdelibs-<version>.tar.gz
cd kdelibs-<version> ; ./configure ; make ; make install ; cd ..
tar zxvf kdebase-<version>.tar.gz
cd kdebase-<version> ; ./configure ; make ; make install ; cd ..
zbrises kdesupport, kdelibs, kdebase pakete, potem ga pa pustis
for file in *.tar.gz
do
  tar zxvf $file ; cd `basename $file .tar.gz` ; ./configure ; make \
make install ; cd ..
done

> 2. Ali dela KDE za RH 5.1 tudi na RH 5.2
KDE za RH 5.1? Ce so to rpm paketi, potem skoraj 100%.

> 3. Kako delujejo programi na KDE ki niso napisani prav za KDE
Kot delujejo programi pod fvwm, ki niso pisani prav za fvwm.

> 4. Koliko prostora zavzame KDE

du kde:
36579   total

Se pravi dobrih 35 MB.

> 5. Koliko RAMa potrebujem za normalno delovanje KDE

Hmm, pri meni zre vse skupaj (vsi widgetsi, ni nujno da vse
uporabljas) okoli 20 MB, je pa res da je to ogromno in
da kde samo testiram in malo prevajam, sicer uporabljam
Afterstep. Se pravi ce imas vsaj 32 MB rama in nekaj swapa bi
delo moralo potekati normalno.

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist