[ LUGOS ] c++ problemi s kazalci

Jure Leskovec Jure.Leskovec na ijs.si
Pet Jan 8 16:25:45 CET 1999

At 03:36 PM 1/8/99 +0100, you wrote:

>V standardni inacici STL praviloma taksne strukture niso definirane,
>ampak STL samo omogoca pisanje razredov (med njimi recimo tudi
>linked listov, raznih dreves, itd), ki se lahko obnasajo polimorfno v
>smislu vsebovanja elementov razlicnih tipov (enkrat n.pr. integerjev,
>drugic characterjev, tretjic poljubnih, lastno definiranih struktur).

To o cemer pa govoris ti so templati, ki so del C++. In STL je napisan s
pomocjo tega.
STL pomeni Standard Template Library, kjer so implementirani container
classes (vector, deque, stack,....) in nekaj algoritmov nad njimi (iskanje,
sortiranje).

pozdrav, Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist