[ LUGOS ] fax, efax, send.........

davor.guttierrez na siol.net davor.guttierrez na siol.net
Pet Jan 29 15:59:39 CET 1999

Pozdravljeni

Imam probleme pri posiljanju faxov s programom efax in fax. Po navodilih v mini-howto-ju sem spremenil datoteko v fax v /usr/bin, ko vpisem ukaz za posiljanje faxa kot je npr. fax send "tel.stev." TEST.001, mi javi sledeco napako:

[root na Doom /root]# fax send 76934 TEST.001
/usr/bin/efax: Fri Jan 29 15:59:52 1999 efax v 0.8a Copyright 1996 Ed Casas
efax: 59:52 opened /dev/modem
efax: 59:54 dialing T76934
efax: 00:05 Error: dial command failed
efax: 00:05 failed -> TEST.001
efax: 00:06 done, returning 2
There were errors (see 0129155952.log).

Zanima me zakaj pride do tega? Pomagajte mi!!

Se to, ko napisem zgornji ukaz za posiljanje zacnejo na modemu svetiti lucke toda modem noce zavrteti dane telefonske stevilke.

Uporabljam Caldeo 1.3 in modem Sysgration 33.600 voice/fax externi.

Vnaprej se zahvaljujem za vaso pomoc.

Lep pozdrav

Davor

Dodatne informacije o seznamu Starilist