[ LUGOS ] identd

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Tor Jan 5 07:27:58 CET 1999

Banzai!

 Hm, z mojim identd-jem nekaj ni v redu. Zadnjic sem pisal, da se mi
sesuva... No, potem sem zamenjal identd, instaliral pidentd-2.8.5 in je
delalo vse tako kot bi moralo. Zdaj se je spet zacel sesuvat... Sem kaj
cudnega pocel? Ne... Sem kaj novega instaliral? Ne... Zgodilo se je tako
kot prej, kar tako na enkrat... Zakaj nimam pojma...

Kje bi se dalo dobit se kako verzijo identd-ja in katera je res zadnja
verzija? :)

David!
I was so scared, that there was draft between my knees.

Dodatne informacije o seznamu Starilist