[ LUGOS ] sound.o: device or resource busy

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Ned Jan 10 17:15:26 CET 1999

On Sun, 10 Jan 1999, Andrej Komelj wrote:

> Ko hocem rocno "zbrisati" sound modul (rmmod sound) mi rmmod javi:
>
> rmmod: sound: Device or resource busy
>
> Tezava je v tem, da na racunalniku ni procesa, ki bi uporabljal sound
> modul. Tukaj je izpis, ki ga vrne "ps fOU ax":
>
>   PID TTY STAT  TIME COMMAND
[snip snip]

> Se komu sanja, kaj bi lahko "pozrlo" sound modul. Tudi programov, ki
> uporabljajo /dev/sequencer zaradi tega ne morem pognati. :-( Javljajo
> mi:
>
> cannot get info on soundcard
> /dev/sequencer: Device not configured

Ja, manjka se cat /proc/modules, da vidis, ce ni na sound modul obesen
se kak drug modul (sb, uart401, whatever), sem pa imel isti problem,
ko sound driver ni pogruntal chipa (ES1370, in ga se nekaj casa ne bo).
Kaj je to zaena kartica?

					Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist